FR EN ES
FR EN ES
Browse forums 
Ankama Trackers

No me arranca Krosmaga/I can't open Krosmaga.

By demrad November 21, 2019, 18:35:15
Español:
Bueno ya que no hay foro en español hablaré en los dos idiomas, resulta que con el nuevo launcher, que tiene sus ventajas y sus invenientes (rolleyesrolleyes), el caso es que yo abro el launcher, actualiza y todo, me aparece el botón de jugar pero al darle no se abre nada, puedo jugar Wakfu pero no Krosmaga, alguien sabe?
opinion leer abajo:
Me da pereza reinstalar, vamos a ver, se supone que el launcher es para que vaya mejor, si va a estar así prefiero lo de antes, encima ocupa más y según leí se come el java. pensive

English:

Hellow there, I have a problem with the launcher so if someone can help me...
I can open the launcher, I can install or upload the games (Wakfu and Krosmaga) but i can´t open Krosgrama, the window doesn't work, I can play Wakfu cause in this case the window opens...Do I have to reinstall it?

Probably solution / Posible solución:

Deactivate the Avasto or a firewall, antivirus...
Desactivar avast o algún antivirus.

1 0
Reply
Reactions 8
Score : 40

I have a similar problem, i can get as far as the title screen of krosmaga, but I'm stuck on a connection error forever.

0 0
Reply
Score : 81

I know what was the problem, I deactivated Avast so you could have a similar problem with a firewall.

0 0
Score : 1

igual me pasa lo mismo, pero mi anti virus ejecuto krozmaga, quiere decir que tal vez, traiga un virus el juego ¿o no se tu que piensa?

0 0
Reply
Score : 81

Yo confío en que no tenga virus, también decir que Avast es el unico antivirus (tengo 2) que lo detecta como posible amenaza.

0 0
Score : 65

Hello,
first sorry for my English
There is some problem for now :
1°/ connection error [X] :
=> Desactivate IP V6 of your network card until the next update.
2°/ Krosmaga can't be update (You have Krosmaga 1.13, the last is 1.14)
=> Install Ankama Launcher, install Krosmaga with Launcher (now, it's mandatory)
3°/ Avast detect Krosmaga.exe as a threat
=> Add an exception in Avast for Krosmaga.exe

2 0
Reply
Score : 40

That first one seemed to do the trick, thank you.

0 0
Score : 2

Actualmente desactivar IP V6 funciona!
Muchas gracias! biggrin

0 0
Reply
Respond to this thread